هوالفتاح العلیم - دامپزشکی - بهداشت - سلامتی

دامپزشکی - پزشکی - بهداشت سلامتی- غذا-اسلام- مهدیت-science-vet-health-medicine-veterinary-food

هوالفتاح العلیم - دامپزشکی - بهداشت - سلامتی

دامپزشکی - پزشکی - بهداشت سلامتی- غذا-اسلام- مهدیت-science-vet-health-medicine-veterinary-food

هوالفتاح العلیم- آمادگی برای روزهای زمستانی سگها!

بسمه تعالی  

مترجم مهدی ابراهیمی

 آمادگی برای روزهای زمستانی سگها!

 
Ready For the Dog Days of Winter?

by Gwendolyn Bounds
Tuesday, January 25, 2011


آیا $175    برای کت های Bella Lucca faux mink ازنظر پزشکی برای سگ هالازم است؟

تهیه  لباس گران اختیاری است ، اما برخی دامپزشکان می گویند برخی از نژادها کوچک ، با موهای کوتاه ، وبرخی  سگ ها که غیر فعال بوده وفاقدزیر لایه پوست ضخیم هستند در فصل زمستان ،. بیشتر در معرض آب و هوای سردبوده ونیاز به پوشیدن کت دارند. نژادهایی
Chihuahua, dachshund, Boston terrier, shih tzu, bichon frise, miniature pinscher and the xolo, a Mexican hairless dog.- سگ بی مو مکزیکی.
" سوال: در فصل زمستان همراه با بارش باران ، برف و یخ است که این سگ ها بیشتر در معرض خطر به دلیل اندازه آنها و عدم توانایی در نگه داشتن گرمای بدن هستند ، می گوید :" رنه Carlson ، رئیس  منتخب از انجمن دامپزشکی آمریکا می گوید:
درجه حرارت نرما ل بدن سگ 101 - 102 درجه فارنهایت- 39درجه سلسیوس -می باشد. باافت درجه حرارت بدن از پنج یا شش درجه می تواند سگ در معرض خطر فشار خون پایین و آسیب کلیوی قرارگیرد ، و همچنین کاهش جریان خون به کبد و مغز ، که احتمالا می تواند منجربه هیپوترمی   شود.
سگهای سالمند و یا بیمار ممکن است در سرمای زیاد بدون توجه به نژادبه این حفاظتهای اضافه نیازداشته باشندولی نژادهای بزرگترهنگام فعالیت در هوای آزاد و کار ، مانند سگ مخصوص یافتن شکار و مجروحین لابرادور ، چوپان آلمانی و سیبری نیرومند و درشت هیکل ، تا زمانی که آنها فعال هستند و یا پیاده روی نقطه امن ونیز به شرط داشتن تغذیه خوب ومناسب قادربه تحمل سرما خواهند بود.

منبع:

http://finance.yahoo.com/family-home/article/111933/ready-for-the-dog-days-of-winter

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد