هوالفتاح العلیم - دامپزشکی - بهداشت - سلامتی

دامپزشکی - پزشکی - بهداشت سلامتی- غذا-اسلام- مهدیت-science-vet-health-medicine-veterinary-food

هوالفتاح العلیم - دامپزشکی - بهداشت - سلامتی

دامپزشکی - پزشکی - بهداشت سلامتی- غذا-اسلام- مهدیت-science-vet-health-medicine-veterinary-food

استخدام پیمانی در سازمان دامپزشکی- فرم استخدام

بسم الله الرحمن الرحیم 

  • 1388/12/26 چهارشنبه آگهی استخدام پیمانی سازمان دامپزشکی کشور
    سازمان دامپزشکی کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات کل تابعه از محل مجوز استخدامی شماره 73306/9/200 مورخ 10/9/88 معاونت محترم توسعه سرمایه نیروی انسانی رئیس جمهوری تعداد 314 نفر از افراد واجدشرایط ذیل را از طریق آزمون کتبی عمومی و مصاحبه علمی تخصصی و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید .  
مهلت ارسال این فرم تا تاریخ ۱۹ فروردین ۸۹ می باشد
نظرات 2 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://shameless.mihanblog.com


`*. .*
. . * ) . * )
( . ( . . . `
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
_*** _____قشنگه موفق _____***
__*** ____ باشی ___ ***
___***اگه وقت کردی یه سریم ***
____***______به ما بزن___***
______***ممنون میشم__***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*( . * ( . * ( . * ( . *
............................................................................................................

سلام دوست گلم[بغل][بغل][بغل]

امیدوارم دلشاد و سر زنده باشی.[گل][گل][گل]

وبتو دیدم واقعا زیبا و پر محتوا بود بهت تبریک میگم .[دست][دست][دست]

به خاطر این همه سلیغه و هوش و زکاوت…

من غزل هستم.دعوتت می کنم که به وبلاگ منم بیای و دربارش نظر بدی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

http://shameless.mihanblog.com/

این ادرس گروه یاهوی منه:

http://shameless.mihanblog.com/extrapage/shameless

توش عضو شی ها.میتونیم باهم اشنا بشیم مطالبمونو به هم بدیم
و.........
اگه اجازه بدی می خوام باهات تبادل لینک کنم…[قلب][قلب][قلب]

منو با اسم (جوک محشرمیخوای؟اینجاست) لینک کن.

فکر نمی کنم که ضرری داشته باشه. منتظرم ها.[بدرود][بدرود][بدرود]

حسین دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://downloadfilms.mihanblog.com


`*. .*
. . * ) . * )
( . ( . . . `
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
_*** _____قشنگه موفق _____***
__*** ____ باشی ___ ***
___***اگه وقت کردی یه سریم ***
____***______به ما بزن___***
______***ممنون میشم__***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*( . * ( . * ( . * ( . *
............................................................................................................

سلام دوست گلم[بغل][بغل][بغل]

امیدوارم دلشاد و سر زنده باشی.[گل][گل][گل]

وبتو دیدم واقعا زیبا و پر محتوا بود بهت تبریک میگم .[دست][دست][دست]

به خاطر این همه سلیغه و هوش و زکاوت…

من غزل هستم.دعوتت می کنم که به وبلاگ منم بیای و دربارش نظر بدی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

http://shameless.mihanblog.com/

این ادرس گروه یاهوی منه:

http://shameless.mihanblog.com/extrapage/shameless

توش عضو شی ها.میتونیم باهم اشنا بشیم مطالبمونو به هم بدیم
و.........
اگه اجازه بدی می خوام باهات تبادل لینک کنم…[قلب][قلب][قلب]

منو با اسم (جوک محشرمیخوای؟اینجاست) لینک کن.
سلام عزیز.ارزو میکنم خوش و سر حال باشی.[گل]
وبت رو دیدم خیلی خوب بود.[دست][دست][دست][دست]

برات ارزوی سر افرازی میکنم.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

اسم من حسین هستش.خدمت گذار شما.[نیشخند][نیشخند]

دعوتت کنم که بیای و به وب من هم یه سری بزنی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من کاربردیه.این ادرسشه:http://downloadfilms.mihanblog.com

بیا تبادل لینک کنیم.[تفکر][تفکر][تفکر] اره خیلی کار قشنگیه.

با اسم( بزرگترین مرجع دانلود فیلم و...) لینکم کن.[قلب][قلب][قلب]

حالا که داریم رابطه ی خوبی رو شروع میکنیم اجازه بده

ادرس گروه یاهو ی خودم رو بهت بدم.توش عضو شو.

برای انجام کارامون خیلی جلو می افتیم.با هم دیگه بیشتر اشنا میشیم

میتونیم تبادل اطلاعات کنیمو...

http://downloadfilms.mihanblog.com/extrapage/fg

زود بیا گلم.منتظرم ها.[لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]



………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)
فکر نمی کنم که ضرری داشته باشه. منتظرم ها.[بدرود][بدرود][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد